Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Όταν όλοι έχουν βαλθεί να σε τρελάνουν

Μου τη σπάνε όλοι,και όλα,,μου τη σπάει που έχω νευρα..Με εκνευριζουν όλοι γυρω μου, και με εκνευρίζει που γράφω όσα με εκνευρίζουν σε ένα blog..Όπως καταλάβατε λοιπόν,δεν είμαι κ πολύ στα καλά μου.Ντάξει καλά δεν ήμουν ποτέ,τα ψυχολογικά μου είναι γνωστά τοις πάσοι..Θα μου πείτε,πως γίνετε να φταίνε όλοι οι άλλοι κι εσύ να μη φταις ανόητη μικρή Μαργαρίτα?Μα δεν ισχυρίζομαι κάτι τέτοιο παίδες!ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ!!Φταίω που δε γίνομαι λίγο πιο αναίσθητη,γιά να μην τα παίρνω όλα τοις μετρητοίς,και μετά εκνευρίζομαι,και μέτα κλαίω και μετά απελπίζομαι(ναι κλαίω πιο εύκολα απο 5χρονο).Σίγουρα όμως όλοι το έχετε πάθει.Είναι ρε παιδάκι μου αυτές οι μικρές περιόδοι στη ζωή που σου φταίνε όλα,και νομίζεις πως όλοι έχουν εναντίον σου κάτι,και οι συγκυρίες μπορούν πραγματικά να σε στείλουν..Και ποιοί είναι αυτοί οι πουτσοπρήχτες που σε εκνευρίζουν πιο πολύ ??Φυσικά οι κοντινοί σου άνθρωποι.Όχι ότι δε σε αγαπούν,αλλά είπαμε,έχουν αυτό το μαγικό ταλέντο..Είναι ένα μυστικό σχέδιο τών εξωγήινων για να σπέρνουν τη διχόνοια στην ανθρώπινη φυλή..(πωω ουτε ο Λιακόπουλος δε θα σκεφτόταν τέτοια μαλακία).Υπάρχουν λοιπόν οι εξής λύσεις:
α)Σας σκοτώνω ΟΛΟΥΣ, β)αυτοπυρπολούμαι(ξεχαστε το) γ) ξεκινάω ψυχοφάρμακα δ)περιμένω να ηρεμήσουν τα πράγματα ε)φτιάχνω έναν οδηγό επιβίωσης...
Κι επείδη είμαι πολύ κότα για να κάνω κάποιο απο τα πρώτα 3,και αρκετά ανυπόμονη για το δ,λέω να φτιάξω τον οδηγό..Πασέ αλλά τι να κάνουμε,ως εκεί φτάνουν οι συγγραφικές μου ικανότητες...

FREE YOUR MIND...
ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΏ..Το να αιχμαλωτίζεις το μυαλουδάκι σου με σιχαμένες και ανόητες σκέψεις, και να φέρνεις στον νου σου τα ίδια και τα ίδια γεγονότα δεν βοηθάει..Αντιθέτως επιβαρύνει την κατάσταση...Ξέχνα το..πες "Δε γαμιέται,χέστηκα"Ό,τι έγινε,έγινε..Ό,τι ειπώθηκε,ειπώθηκε..Είναι παρελθόν..Απασχολήσου με κάτι άλλο που σε κάνει να νιώθεις ευχάριστα..Μην κάτσεις ούτε ένα λεπτό άπραγος.Στο τέλος της μέρας θα είσαι ψόφιος,και θα πέσεις ξερός για ύπνο,γλιτώνοντας κι απο τις αυπνίες..Άν δεν έχεις κάτι να κάνεις ,κλείσε τα μάτια και άσε τη φαντασία σου ελεύθερη..Γίνε όποιος θες ,κάνε ό,τι θες και ΣΚΟΤΩΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΣ..η σκέψη δεν τιμωρείται ποινικά..!!Και να πάνε όλοι στα τσακίδια,
ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ(ΓΙΑ ΛΙΓΟ)
Ντάξει,τους αγαπάς και σε αγαπούν..Αλλά αυτόν τον καιρό δυστυχώς είναι για σένα κόκκινο πανί.Απομακρύνσου για λίγο από όλους όσους σου προκαλούν αρνητικά συναισθήματα,όποιοι κι αν είναι..Καλύτερα μόνος για λίγο.Είναι άλλωστε προσωρινό..Κι όποιος σε νοιάζεται πραγματικα θα το σεβαστεί..Ανασυγκρότησε το κουφιοκέφαλο σου και επέστρεψε δριμύτερος...
ΜΗ ΖΗΛΕΥΕΙΣ
Είναι κι αυτό μιά αιτία ε?..Ε,λοιπόν κανένας δεν είναι καλύτερος..Μη κοιτάς μόνο τι σου λείπει ρε μαλακισμένο...Κοίτα και τι έχεις..Κι αν δε μπορεις μετέτρεψε τη ζηλεια σου σε ευκαιρία για να βελτιωθείς και να αλλάξεις..
ΤΟΝ ΧΑΒΑ ΣΟΥ ΕΣΥ..
Θέσε έναν στόχο,έστω και μικρό..Να προσπαθείς κάθε μέρα να φτάσεις ένα βήμα πιό κοντά στο να τον πετύχεις..Μη σε πτοούν οι ανοησίες..Όλα είναι μικ΄ρα μυρμηγκάκια και εξουδετερώνονται στο άψε σβήσε..


Τίποτα δε θα μείνει έτσι για πάντα..Όλα θα επανέλθουν στους ρυθμούς τους..Βαθιές αναπνοές και καλό φαγητό άπαλύνουν τον πόνο...Θα γυρίσει ο τροχός θα γαμήσει κι ο φτωχός..

Υ.Γ Βασικά ττώρα που το ξαναδιαβάζω μου φαίνεται αποτυχημένο,και μαμαδίστικο και ξενέρωτο..Γαμήστε το,μην το διαβάσετε καν...

5 σχόλια:

Λουκρητία είπε...

εμένα μ' άρεσε, το βρήκα ευφυέστατο και μπράβο μου που το είπα..

maggiehyuga είπε...

χαχαχαχ...να σαι καλα λουκρητια...:)

Master είπε...

Tο να γράφεις "γαμήστε το, μην το διαβάσετε καν" στο τέλος του κειμένου, δεν αυτοαναιρείται λίγο, τόσο δα;
Πάντως μου άρεσε. Αλλιώς δε θα έμπαινα καν στον κόπο να σχολιάσω το παραπάνω.

maggiehyuga είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
maggiehyuga είπε...

χαχαχαχα μα για αυτο το εβαλα στο τελος,για παραπλανηση ..να το διαβασεις και μετα ,να δεις την προειδοποιηση