Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

Μήπως ήρθε η ώρα να φάς τις μπουνιές σου?


Ναι σε σένα μιλάω...που έχεις το θεόσταλτο ταλέντο να μου κάνεις το νευρικό μου σύστημα σμπαράλια...Ελάτε πείτε την αλήθεια...γιά όλους μας υπάρχουν 5-10 άνθρωποι(που λέει ο λόγος) που τους αντιπαθούμε απεριόριστα..Βέβαια και εμείς οι ίδιοι μπορεί να είμαστε αντιπαθητικοί σε πολλούς αλλους..Αλλά δεν εχει σημασία.!ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΙΟ!Αν αυτοί έχουν βαλθεί να μας στείλουν στο ψυχιατρείο δεμένους χειροπόδαρα,εμείς θα εξουδετερώσουμε τα κύματα αντιπάθειας που εκπέμπουν και θα τους κατατροπώσουμε...!!!..Αλλα το θέμα είναι πως δεν ξέρω πως..Τεσπά...βρείτε και κάτι μόνοι σας ρε τεμπέληδες...!Όσον αφορά εσάς που μου τη σπάτε σας προειδοποιω..

1.Μην μου λέτε ψέμματα..Καλύτερα πείτε μου όλη την πικρή αλήθεια..Δεν είμαι κάνα πεντάχρονο για να πιστεύω ό,τι μου αραδιάζετε..Αυτά εκεί που σας παίρνουν..Πες μου αυτό που ΘΕΛΕΙΣ να πεις ΟΧΙ αυτό που ΠΡΕΠΕΙ!..Γιατί το πρέπει είναι υποκειμενικό και συ γκρεμοτσακίζεσαι 800 πατώματα στα μάτια μου..Δε θα σε παρεξηγήσω..ούτε θα σε αντιπαθήσω..μην ανησυχείς..ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ!!

2.Μην με χτυπάτε εκεί που πονάω..Αν το κάνετε θα το κάνω κι εγω...Και μπορώ να το κάνω πολύ χειρότερα..Κοίτα λοιπόν τη μάπα σου και άσε με να κοιτάξω και εγώ την δικιά μου..ΔΕΝ σε αφορά το τι κάνω και πως το κάνω,ούτε θα κρίνεις εσύ τα δικά μου λαθη...

3.Ξέρω τον αληθινό σου εαυτό...δεν υπάρχει λογος να τον κρύβεις..Χωριο που φαίνεται,κολαούζο δε θέλει..

Αυτό που θέλω να εξηγήσω τόση ώρα και ΔΕΝ μου βγαίνει..είναι ότι αν μαθαίναμε να σεβόμαστε και λίγο τον διπλανό μας και να μην τον περνάμε για ηλίθιο θα ήταν πολύ πολύ καλύτερα..!!Η υπομονή έχει τα όρια της...Και ήρθε η ώρα να γίνουμε λίγο πιό ειλικρινείς ..!ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!!

ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΠΩ ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΤΡΕΛΑΔΙΚΟ!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: